Ga naar de inhoud
Terug naar overzicht

Medewerker Voorraadcontrole & Crediteurenbeheer

Administratie
MBO-4
20 uur

Vacaturenummer 2507

Ben jij die zelfstandige, kritische maar klantvriendelijke kandidaat die het leuk vindt om de (voorraad) administratie op orde te hebben? Dan nodigen wij je uit om te solliciteren.

Doel van de functie:

Het belang van een goed voorraadbeheer en een juiste en volledige voorraadadministratie is natuurlijk groot, waarbij spillage/derving tot een minimum moet worden beperkt. Je bewaakt de nauwkeurigheid van de voorraadadministratie in de diverse magazijnen en draagt bij aan een efficiënt voorraadbeheer door het doen van de voorraadcontroles. Je ziet toe op en rapporteert over de correcte financiële afhandeling van voorraadmutaties. Je doet verbetervoorstellen voor goed voorraadbeheer en een juiste en volledige voorraadadministratie.

Daarnaast werk je mee aan het verwerken van de crediteurenadministratie en het fungeren als aanspreekpunt voor medewerkers en leveranciers, met het doel om bij te dragen aan een actuele en inzichtelijke financiële administratie.

De medewerker Voorraad & Crediteurenbeheer ontvangt hiërarchisch leiding van Hoofd Finance & Control.,

Jouw werkzaamheden

Voorraadcontrole:

  • Je vervult een belangrijke rol in de controle op het voorraadbeheer en een juiste en volledige voorraadadministratie.
  • Je stelt een jaarlijkse planning op van de uit te voeren inventarisaties en bespreekt dit met de betreffende leidinggevende van Logistiek en Hoofd Finance & Control;
  • Je organiseert en coördineert magazijntellingen, in samenwerking met de collega’s van de afdeling logistiek en rapporteert hierover;
  • Bij geconstateerde afwijkingen controleer je binnenkomende goederen en uitgaande leveringen en zorg je dat correcties worden doorgevoerd.
  • Je signaleert structurele fouten in de opslag van goederen, meldt deze en zorgt voor juiste boekingen via het artikeldagboek.
  • Je doet hiernaast verbetervoorstellen;
  • Je boekt, binnen je eigen bevoegdheid, blijvende verschillen af via de voorraadverschillenrekening, en rapporteert dit.

Crediteurenbeheer:

  • Je verzorgt de aanlevering van (geneesmiddel)facturen en overzichten aan de betalingsgerechtigde functionarissen;
  • Je voert betalingen in, controleert periodiek de saldibalans om openstaande of verkeerd betaalde posten tijdig te signaleren;
  • Je denkt mee in het proces van betalingen en vorderingen en doet hierover voorstellen aan je leidinggevende.

Wij vragen

  • Kennis op MBO-4 niveau op het gebied van financiële administratie, aangevuld met ervaring in het werken met geautomatiseerde administratieve systemen.
  • Daarnaast is kennis vereist van de administratieve organisatie en procedures (AO/IC).
  • Ervaring met inventarisatie/voorraadbeheer, of interesse om je hierin te verdiepen.
  • Een positief kritische houding gericht op verbetering.
  • Goede mondelinge en schriftelijke taalvaardigheid in het Nederlands.

Wij bieden

  • Een uitdagende en afwisselende werkomgeving in een gezellig team waarin we dagelijks werken aan hoge kwaliteit;
  • Salaris en overige arbeidsvoorwaarden volgens de CAO-Ziekenhuizen. De inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring en in overeenstemming met het niveau van de functie;
  • Goede opleidingsmogelijkheden;
  • Bij een fulltime dienstverband: 144 verlofuren plus 57 uren Persoonlijk Levensfase Budget (PLB), dit wordt naar rato aangepast. PLB uren kunnen bijvoorbeeld flexibel ingezet worden om uren te sparen en periodiek langer verlof op te nemen;
  • Eindejaarsuitkering (8,33% van het bruto jaarinkomen);
  • Vakantiegeld (8,33% van het bruto jaarinkomen);
  • Een goede pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg & Welzijn (PFZW) waarbij zowel werkgever als medewerker 50% van de premie betalen;
  • Een pc-, telefoon-, fiets-, sportabonnement- regeling;
  • Gratis fruit op het werk;
  • Korting in het personeelsrestaurant van het naastgelegen HagaZiekenhuis;
  • Een actieve personeelsvereniging die regelmatig leuke activiteiten organiseert.

Het betreft een aanstelling voor de duur van 1 jaar. Verlenging is niet zeker, maar eventueel mogelijk.

Meer informatie

Voor meer informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Priya Sewgobind (medewerker debiteuren/crediteuren) via p.sewgobind@ahz.nl , of via 070-3217 173.

Voor informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met collega’s van de afdeling P&O via werkenbij@ahz.nl of via 070-3217 201.

Spreekt de functie je aan? Stuur dan jouw motivatiebief met CV vóór 25 mei 2025 naar werkenbij@ahz.nl onder vermelding van het vacaturenummer 2507.

Vragen of solliciteren?

Is deze functie u op het lijf geschreven? Neem dan direct contact op of solliciteer via het formulier.

Waarom werken bij AHZ

Goede opleidingsmogelijkheden
Collectieve ziektekostenverzekering bij IZZ
Gratis fruit op het werk
Ruimte voor ontwikkeling

Solliciteren

Max. bestandsgrootte: 64 MB.

Vragen of solliciteren?

Is deze functie u op het lijf geschreven? Neem dan direct contact op of solliciteer via het formulier.

Meer informatie?

De dienstdoende ziekenhuisapotheker is bereikbaar via het betreffende ziekenhuis.

Medewerker Voorraadcontrole & Crediteurenbeheer

Onze organisatie is volop in ontwikkeling en beweegt mee in het steeds veranderende zorglandschap. We ontzorgen onze partners en klanten waar mogelijk en zetten ons continu in voor betrouwbare en flexibele farmaceutische producten en diensten, nu én in de toekomst. Met ons opgefriste en moderne uiterlijk, zijn we klaar voor deze toekomst.

Samen maken we farmacie Samen maken we farmacie